wtorek, 31 stycznia 2012

Słodkich snów!

To naszyjnik z serii : "łóżko najlepszy przyjaciel człowieka". Oczywistość tego stwierdzenia przytakną wszystkie osoby uczące się i większość pracujących. Ja na zajęciach strasznie tęsknię za moim łóżeczkiem, obiecując sobie, że zaraz po powrocie do domu do niego wskoczę. Raczej rzadko mi się jednak udaje. Wracając do mojej miniaturowej maniery właśnie pod wpływem takich przemyśleń powstała ta kolekcja, którą staram się wprowadzać w życie w każdej wolnej chwili. Łóżeczko na zdjęciu ma długość ok 4 cm i szerokość 2,5cm. Zawieszone jest swobodnie za jeden narożnik. Starałam się uchwycić łóżeczka z dziecięcych pokoików, stąd maleńki misiaczek i słodkie poduszki. Łóżeczko jest oczywiście w całości 3D:) Obok postanowiłam zawiązać równie słodka wstążeczkę w kolorze ciemnego różu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz