środa, 30 stycznia 2013

Sutasz

Technikę sutaszu osiągnęłam kilka bransolet:) Są to projekty mojego autorstwa. wykonuję je na zamówienie. Oto niektóre z nich:

" Wschodnia historia"

Ta jest chyba moją ulubioną. Kojarzy mi się nieodzownie z jakąś mongolską jurtą w stepie szerokim. Świetnie wygląda z granatową sukienką lub po prostu do dżinsów.  Kolor czerwony jest bardzo konkretny i świetnie kontrastują z nim 4 duże zielone kamienie- pastylki. Dużo perełek i zielonych koralików dopełnia całość.
 
 
"MIĘTOWA PRZYJEMNOŚĆ"
 
Numer dwa to miętowa bransoleta z dużym pasiastym agatem. Do tego dwa zielone kamienie pastylki i białe perły.




 "Egipski sen"

Numer trzy to bransoletka o jakże zacnej nazwie "Egipski sen". Wpadł mi do głowy bo połączenie złota i  granatu kojarzy mi się nieodzownie z faraonami. Cztery duże kamienie w kolorze granatowym, grube zwoje sznurków i złote koraliki. Super efekt jeśli ktoś lubi błyszczeć:)


2 komentarze:

  1. Świetne bransoletki ;] Zapraszam do mnie po nominację ;];];] pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się ale najbardziej to ta ''egipski sen'' :)

    OdpowiedzUsuń